El videoblog de Barçakids (I): La gimcana de codis QR

‘Barçakids’ és un projecte educatiu impulsat per la Fundació FC Barcelona que té com a objectiu fomentar el sistema de valors dels infants a través de l’esport i del joc. El programa està dirigit als nens i nenes d’entre 6 i 12 anys i s’aplica a les instal·lacions del Camp Nou i a les escoles.

El videoblog de ‘Barçakids’ pretén donar a conèixer el dia a dia del projecte, els seus jocs i les reflexions dels educadors, mestres i beneficiaris que hi participen. En aquest capítol descobrim una de les primeres activitats que els infants realitzen durant la sessió, la gimcana de codis QR. Un divertit sistema que permet als menuts identificar els valors que es treballen en el programa amb actituds reals de la vida quotidiana.

A més de les sessions presencials, ‘Barçakids’ compta també amb una plataforma ‘online’ amb un munt de recursos pedagògics (www.fcbkids.cat) per treballar els valors en l’entorn familiar.

El videoblog de ‘Barçakids’ (I): la gimcana de... por fcbarcelona