El joc del mocador del respecte. GERMÁN PARGA / FCB

‘Barçakids’ és un projecte educatiu impulsat per la Fundació FC Barcelona que té com a objectiu fomentar el sistema de valors dels infants a través de l’esport i del joc. El programa està dirigit als nens i nenes d’entre 6 i 12 anys i s’aplica a les instal·lacions del Camp Nou i a les escoles.

El videoblog de ‘Barçakids’ pretén donar a conèixer el dia a dia del projecte, els seus jocs i les reflexions dels educadors, mestres i beneficiaris que hi participen. En aquest capítol descobrim el joc del mocador del respecte, una activitat en què els infants treballen aquest valor. Al voltant d’aquest joc els educadors treballen amb ells el significat d’aquesta paraula i les actituds personals del dia a dia que hi estan relacionades.

A més de les sessions presencials, ‘Barçakids’ compta també amb una plataforma ‘online’ amb un munt de recursos pedagògics (www.fcbkids.cat) per treballar els valors en l’entorn familiar.

El videoblog de Barçakids (II): El joc del... por fcbarcelona