Messi amb la campanya 'Tant se val d'on venim'.

Messi amb la campanya 'Tant se val d'on venim'. MIGUEL RUIZ / FCB

Els jugadors i l’entrenador del primer equip del FC Barcelona s’han convertit en els primers prescriptors de la campanya ‘Tant se val d’on venim’ d’ajut als refugiats que impulsa la Fundació del Club en col·laboració amb la Creu Roja i que va presentar ahir divendres el vicepresident primer Jordi Cardoner. Iniesta, Messi, Neymar Jr, Piqué, Sergio Busquets i Luis Enrique son els protagonistes dels vídeos i les fotografies de suport a la campanya, que te com objectiu ajudar a recaptar fons i sensibilitzar a la societat del greu problema que pateixen els desplaçats que arriben a Europa, així com contribuir a la seva integració en el territori.

Els jugadors blaugrana també participen en la imatge de la cartel·la de la campanya i en diferents fotografies que es distribuiran a través de les diferents xarxes socials i els canals d’informació del Club. El FC Barcelona vol aprofitar la seva presència mediàtica i la capacitat que te el Club i els seus jugadors d’arribar a milers de ciutadans per conscienciar de la importància de col·laborar i ajudar a pal·liar el drama que estan patint els refugiats.

El vídeo que han gravat els jugadors segueix la línia del primer vídeo institucional d’aquest projecte solidari que es va fer públic durant la roda de premsa de divendres, i que pren com a fil conductor la frase que dona nom a la campanya, ‘Tant se val d’on venim’, que forma part del Cant del Barça.

Les accions de diumenge contra el Llevant

Aquest vídeo es difondrà a través de tots els canals del Club i es passarà en la prèvia del partit de diumenge contra el Llevant (20.30h). Aprofitant la celebració d’aquest partit, també es faran altres accions per recaptar fons i difondre la campanya. En l’esplanada de tribuna haurà una carpa amb voluntaris de la Creu Roja i en els accessos de l’Estadi hi hauran taules amb fulls informatius i urnes per fer aportacions presencials.

Els jugadors del Barça saltaran al terreny de joc lluint unes samarretes especials de la campanya que impulsa la Fundació del Club en col·laboració amb la Creu Roja. Els jugadors del Llevant, per la seva part, lluiran la samarreta de la campanya de la Liga de Fútbol Profesional (LFP), que té a l’Unicef com a entitat beneficiària i que també compta amb el recolzament del FCB.