Piqué, Neymar e Iniesta firmando la camiseta que se sorteará.

Piqué, Neymar e Iniesta firmando la camiseta que se sorteará. FC BARCELONA

La campanya ‘Tant se val d’on venim’ continua el seu trajecte solidari amb una novetat important. Totes les persones que facin una donació a través del ‘microsite’ del projecte entraran en el sorteig d’un objecte exclusiu cedit pel primer equip.

El primer d’aquests petits grans tresors serà una samarreta signada per la plantilla a la qual podran optar totes les persones que facin una donació de 6 euros durant les properes tres setmanes. Com més donacions d’aquest import es facin, més possibilitats es tindran de ser el guanyador del sorteig. El catàleg d’objectes cedits pels cracs del primer equip anirà ampliant-se progressivament i cada nova adquisició s’adjudicarà entre els donants en un nou sorteig.

Totes les vies de donació

A més de les aportacions a través del web, també es pot col·laborar amb la campanya enviant un SMS amb la paraula FCBREFUGIATS al 28014 (cost 1,2 €) o bé fent una aportació a les diferents guardioles que es poden trobar a les instal·lacions del Club i els dies de partit.

‘Tant se val d’on venim’ és una campanya impulsada per la Fundació FC Barcelona que, a més de la captació de fons, centra els seus esforços en la sensibilització per tal de fer d’altaveu de la important crisi migratòria que experimenta Europa, especialment a causa dels conflictes bèl·lics que estan patint països de l’Orient Mitjà, Síria, l’Afganistan o l’Iraq. El projecte compta amb la col·laboració de la Creu Roja, organisme internacional expert en aquestes situacions de crisis migratòries, que serà l’entitat beneficiària dels fons recaptats.

Aconsegueix la samarreta a favor dels refugiats por fcbarcelona