Fotografia de família realitzada aquest diumenge al Palau Blaugrana / GERMÁN PARGA-FCB

Aquest diumenge ha tingut lloc pels carrers de Barcelona la XVIII Marxa Special Olympics, la tradicional passejada cívica, solidària que reivindica una inclusió plena a la societat de les persones amb discapacitat intel·lectual.

La caminada s’ha iniciat a les 10.30 hores, com és habitual, a la plaça Maria Cristina sota el lema ‘Tots Junts Som Imparables’, i ha acabat al Palau Blaugrana, on s’ha celebrat l’acte central d’aquesta cita que organitzen Special Olympics Catalunya i la Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual) amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona.

El màxim representant del Club en aquest acte ha estat el directiu Emili Rousaud, que també ha estat membre del jurat dels 7ens Premis Nacionals Special Olympics Catalunya, entregats aquest diumenge al Palau, que enguany han guardonat, entre d’altres, la Fundació Leo Messi amb el Premi a la Responsabilitat Social i a Johan Cruyff amb el Premi d’Honor.

“Des del FC Barcelona creiem en el potencial dels individus siguin quines siguin les seves capacitats. I els millors exemples de potencial personal els trobem en els esportistes d’Special Olympics, que a cada entrenament i a cada competició donen una lliçó d’esforç i superació", ha asegurant Emili Rousaud durant l'acte.

Aquestes activitats volen ser una commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat que se celebra el proper 3 de desembre i que tenen com un dels seus objectiuscontinuar educant les generacions futures en la tolerància envers tot tipus de col·lectius en risc d’exclusió social.

El Palau acull la festa de la XVIII Marxa... por fcbarcelona