Eric Abidal i Marc Márquez han fet el servei d'honor / VÍCTOR SALGADO - FCB

Aquest diumenge s’ha disputat l’emblemàtic partit de ‘La Marató’ de TV3 al Miniestadi. Un total de 3.886 espectadors s'han apropat per veure el duel entre dos combinats formats per esportistes, exfutbolistes, actors, músics i periodistes. A més, abans del partit s’ha ambientat la festa amb unes sessions d’entrenaments dirigides a nens portades per l’entrenador del Barça B, Gerard López, i amb una actuació musical de Jarks, grup que va arribar a la final del programa de TV3, Oh Happy Day.

Pel que fa al resultat del partit, l’equip FIATC, dirigit per Jordi Gonzalvo i Josep Maria Nogués, s’ha imposat per 6-1 a l’equip Estrella Damm, que ha tingut Josep Maria Minguella com a entrenador.
El servei d’honor ha estat protagonitzat pels capitans dels dos equips, el doble campió de MotoGP, Marc Màrquez, i l’exfutbolista Eric Abidal, que han estat acompanyats per Xavier Vilajoana, directiu del FC Barcelona, i per Jaume Llauradó, president del Fòrum Samitier, organitzador del partit.

Molt aviat s’ha anat imposant el joc de l’equip FIATC, amb un clar protagonisme dels germans Marc i Alex Màrquez, que han estat els autors dels gols de la primera meitat. Marc ha obert el marcador al transformar un penal que li havien fet a ell mateix, mentre el seu germà ha marcat el segon gol abans del descans.

A la segona part, el mateix Marc Màrquez ha posat el 3-0 al marcador, i el periodista de TV3, comentarista de la Fórmula 1, Francesc Latorre, ha marcat el 4-0. Adrian Grosser, un dels actors de la sèrie Merlí, ha establert el 5-0, mentre que el conjunt Estrella Damm no aprofitava les seves ocasions. Lobo Carrasco ha tirat a fora un penal, i en una segona pena màxima ha xutat dues vegades al pal, mentre l’àrbitre de primera divisió, Alfons Xavier Álvarez, s’ha sumat a la festa, ordenant que s’anés repetint el llançament. Al tercer intent, l’actriu de Merlí Júlia Creus, ha sorprès venint des del darrere per marcar l’únic gol d’Estrella Damm. El resultat final a favor de FIATC l’ha arrodonit Alfred Bustillo, director de patrocinis i marca corporativa de CaixaBank, amb el 6-1 definitiu.

Els joves actors de la sèrie Merlí i els motoristes Marc Màrquez,  Alex Màrquez i Pol Espargaró han centrat l’atenció d’un públic molt jove que ha estat present al Miniestadi, que també ha tingut l’oportunitat de veure actors del programa Polònia o a exjugadors com Carrasco, Gerard López, Eric Abidal, Alex Delmàs o Walter Pandiani, entre altres.

Les entrades/donatiu per a aquest emblemàtic enfrontament  han tingut un cost de 4 euros. La recaptació del partit es destinarà al compte de La Marató que se celebra aquest diumenge i que enguany recapta fons per a la investigació de l’obesitat i la diabetis.

El Miniestadi acull el partit de famosos de la... por fcbarcelona