Cartell del partit de famosos de La Marató amb una pilota blaugrana

Cartell de l'edició d'enguany del partit.

El diumenge dia 13 de desembre se celebrarà al Miniestadi una nova edició del partit de famosos de La Marató de TV3. Aquest esdeveniment, organitzat pel Fòrum Samitier amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, reunirà personalitats conegudes del món de l’esport, la televisió, el teatre, el cinema, etc., amb la finalitat d’omplir el Miniestadi per recaptar fons per a la investigació sobre la diabetis i l’obesitat, les malalties metabòliques a les quals està dedicada La Marató de TV3 d’enguany.

El FC Barcelona cedeix, un any més, les instal·lacions del Miniestadi i els recursos necessaris per poder organitzar aquest esdeveniment solidari. El projecte compta amb el suport del primer equip del FC Barcelona, que també se suma a la difusió de la causa protagonitzant un espot promocional.

Entrades ja a la venda

Les entrades/donatiu per a aquest emblemàtic enfrontament tenen un preu de 4 euros i es poden adquirir des d’aquest dijous dia 26 a través del web del Club i a les taquilles del Boulevard del Camp Nou. El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 h a les taquilles del Gol Nord del Camp Nou.

[[BOTOVERMELL::Compra la teva entrada++::https://tickets-fcb.fcbarcelona.com/fcbarcelona_colaboradors/ca_ES/entradas/evento/4563/session/246823/step1r2::HOR::::NO-TRACKING::::::]]

Inici de la festa, a les 10.30 h

Alhora, FIATC Assegurances i Estrella Damm actuaran un any més de patrocinadors dels equips i faran també la seva respectiva donació a la causa. El partit començarà a les 12.30 hores però des de les 10.30 h el Miniestadi acollirà activitats lúdiques per als més menuts. A més, també es farà un flashmob amb l’actuació musical del grup vocal Jarks i un clínic esportiu per a infants amb diabetis. I al descans del partit hi haurà un ball a càrrec de l’escola Dance esCool.

FC Barcelona - Partit de famosos de La Marató... por