Una de les primeres sessions de ‘Barçakids’ a l’Auditori 1899.

Una de les primeres sessions de ‘Barçakids’ a l’Auditori 1899. VÍCTOR SALGADO / FCB

El nou curs de ‘Barçakids’ s’ha encetat amb novetats destacades. Aquest projecte de foment de valors impulsat per la Fundació FC Barcelona fa un pas endavant per arribar a més infants i passa a aplicar-se a les instal·lacions del Camp Nou. L’Auditori 1899 i les pistes del lateral de l’Estadi seran alguns dels espais que es tenyiran de groc aquest curs per donar cabuda a aquesta metodologia de foment de valors.

Aquest canvi permetrà que passin pel projecte més escoles, afavorint la diversitat, i afegeix l’atractiu de fer-se a la seu del Club; sens dubte, un al·licient més per als infants.

Es manté també la intinerància per Catalunya i pels Països Catalans

El projecte ha començat a aplicar-se a Barcelona aquest mes de noviembre, però no renuncia a la seva itinerància pel territori, signe d’identitat de ‘Barçakids’. La Fundació FCB treballa per buscar seus centrals del projecte a les comarques de Girona, Tarragona i Lleida, que com la de Barcelona, rebran a les escoles de la seva província.

Com és habitual des de la seva creació el 2011, ‘Barçakids’ també tindrà durant aquest curs sessions a les Illes Balears, el País Valencià, la Franja de Ponent, la Catalunya Nord i Andorra.

‘Barçakids’ també a la xarxa

Més enllà de les sessions presencials, ‘Barçakids’ també continua amb la seva versió online a través de la plataforma educativa www.fcbkids.cat en què els infants, els mestres i les famílies poden trobar jocs, e-learnings i material pedagògic divers per seguir treballant els valors a classe o a casa.

‘Barçakids’ està dirigit als nens i nenes de 6 a 12 anys i pretén consolidar el seu sistema de valors per mitjà dels principis pedagògics de l’esport, del joc i de la participació activa i inclusiva. El projecte fomenta la reflexió dels infants al voltant dels valors durant una jornada lectiva sencera, a través d’activitats físiques i d’expressió oral i escrita. ‘Barçakids’ va comptar la temporada passada amb 7.500 beneficiaris i amb 12.000 usuaris al seu web.

Barça Kids s’instal.la al Camp Nou per arribar... por fcbarcelona