Marc Bartra durant la gravació del vídeo.

Marc Bartra durant la gravació del vídeo. FC BARCELONA

El projecte 'Barçakids' de la Fundació FC Barcelona escalfa motors per iniciar un nou curs. I com cada any compta amb la inestimable col·laboració dels jugadors del primer equip. Ells són els protagonistes del vídeo educatiu que poden veure tots els participants durant l'aplicació del projecte. Els jugadors expliquen als infants què signifiquen per al Barça valors com el respecte, l'esforç, el treball en equip, la humilitat i l'ambició. El rodatge d'aquesta peça es va dur a terme fa uns dies a la Ciutat Esportiva i aquestes són les escenes més divertides d'aquella sessió.

‘Barçakids’ és un programa propi de la Fundació FC Barcelona que pretén fomentar i consolidar el sistema de valors dels infants per mitjà dels principis pedagògics de l’esport, del joc i de la participació activa i inclusiva. El projecte s’aplica a les escoles dels Països Catalans des de la temporada 2011/12 i a través d’activitats esportives i activitats d’aula fomenta la reflexió dels infants al voltant dels valors. El projecte està dirigit als nens i nenes de 6 a 12 anys i, alhora, pretén implicar la seva família i la comunitat educativa amb interessants recursos pedagògics a través del web www.fcbkids.cat.

Així es va fer el nou vídeo educatiu de... por fcbarcelona