Jordi Cardoner, Josep Maria Bartomeu i el Dr Eduard Gratacós, a les oficines del Club. GERMÁN PARGA / FCB

La Fundació FC Barcelona ha signat aquest dilluns un acord de col·laboració amb la Fundació Medicina Fetal Barcelona, que, entre altres iniciatives conjuntes, servirà per reforçar la difusió que aquest entitat fa sobre les malalties d’origen fetal i les diferents línies d’investigació que existeixen en aquesta matèria.

La signatura ha tingut lloc al despatx de presidència del FC Barcelona amb la presència del president Josep Maria Bartomeu i el vicepresident primer Jordi Cardoner. Representant la Fundació Medicina Fetal Barcelona ha rubricat l’acord el Dr. Eduard Gratacós, president d’aquesta entitat.

La Fundació Medicina Fetal Barcelona centra el seu treball en la divulgació de les patologies fetals, en la formació dels professionals d’aquesta matèria i a col·laborar amb diversos grups d’investigació científica. Segons aquesta fundació, "un de cada deu fetus presenta algun problema al llarg de la seva vida a l'interior de l'úter matern. La majoria d'aquests són lleus, però desafortunadament n’hi ha d’altres de greus que poden comprometre la supervivència del fetus o la seva qualitat de vida en néixer".

Aquest acord reforça el compromís de la Fundació FC Barcelona amb la infància més vulnerable, en aquest cas des d’una vessant mèdica i posa en valor la recerca científica que desenes de professionals duen a terme, sovint a l’ombra, per millorar la qualitat de vida dels nadons que neixen amb alguna patologia.

Signatura conveni amb Fundació Medicina Fetal... por fcbarcelona