Tres jugadors de polo sobre els seus cavalls durant un partit de polo

Partit de polo entre Amics d'Scholas i Amics de Messi. FOTO: REIAL CLUB DE POLO DE BARCELONA

Dissabte passat es va disputar al Reial Club de Polo el Barcelona Charity Match, un partit benèfic d'exhibició amb la presència d'alguns dels millors jugadors del món d'aquest espectacular esport.

L’objectiu de l’enfrontament va ser recaptar fons per a l’entitat Scholas, impulsada pel Papa Francesc, i per a la Fundació Leo Messi, dues institucions que col·laboren estretament amb la Fundació FC Barcelona.

Els equips es van anomenar els Amics de Messi i els Amics de Scholas i el partit el van guanyar els Amics de Scholas, que es van imposar per 8 a 7. Durant l’enfrontament també es va sortejar una samarreta del FC Barcelona signada per tots els jugadors.

Aquest enfrontament forma part d’un circuit mundial de partits d’exhibició i està promogut per l’entitat Scholas.