En fila índia mirant a càmera Cierco, Navarro, Egurrola, bartomeu, Sedano, Tomás i Pont, al Palau Blaugrana.

Cierco, Navarro, Egurrola, Bartomeu, Sedano, Tomás i Pont, al Palau Blaugrana. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

La visibilitat de la Fundació FC Barcelona farà un pas de gegant durant els propers dies amb la incorporació del logotip d’aquesta entitat a la samarreta dels quatre equips de les seccions professionals del FC Barcelona.

La primera vegada que veurem aquesta nova indumentària serà divendres dia 27 amb motiu de l’enfrontament de quarts de final de la Copa del Rei entre el Barça d’hoquei i l’Enrile PAS Alcoi (18.30 hores, Ciutat Esportiva de Blanes). Aquest dimecres, uns dies abans d’aquesta esperada estrena, el president Josep Maria Bartomeu i els quatre capitans de les seccions han presentat sobre el parquet del Palau el nou aspecte de la samarreta.

Després de l’hoquei, el següent equip que la lluirà serà el bàsquet, el mateix divendres, davant de l’Alba de Berlín (20.45 hores, Palau Blaugrana). El futbol sala l’estrenarà dissabte dia 29 en l’enfrontament contra l’Azkar Lugo FS (18.20 hores). I finalment, el mateix dia, el cicle de debuts el tancarà l’handbol per al partit de Lliga contra el Frigoríficos Morrazo Cangas (20.45 hores).

Aquesta iniciativa, aprovada recentment per la Junta Directiva del FC Barcelona, s’allargarà fins al final de les competicions d’aquesta temporada de les quatre seccions i no comporta cap tipus de contraprestació econòmica.

Entitat amb 20 anys d’història

La Fundació FC Barcelona es va crear el 1994 amb l’objectiu de vehicular la responsabilitat social corporativa del FC Barcelona. En l’actualitat els projectes que es desenvolupen estan basats, principalment, en la transmissió de valors als infants i joves a través de l’esport, a Catalunya i al món.

Alguns dels projectes més destacats són ‘Barçakids’, ‘FutbolNet’, i ‘Som el que mengem’, a més d’aliances estratègiques amb entitats com l’Unicef o la Bill & Melinda Gates Foundation. En l’actualitat la Fundació compta amb més de 400.000 beneficiaris i està present a 45 països d’arreu del món i a una setantena de localitats catalanes.

DECLARACIONS DE JOSEP MARIA BARTOMEU:

“Aquesta iniciativa és un reconeixement a la Fundació FC Barcelona, que fa molts anys que duu a terme projectes per als nens i els joves a través de l’esport. També volem que el soci noti que la Fundació és visible i que fa moltes coses. A més, els jugadors de les seccions professionals, com els del futbol, aporten un 0,5 % del seu sou a la Fundació, un fet que els agraïm moltíssim i que ens ajuda a donar suport als nens de Catalunya i del món i que fa millorar les seves vides”.

Les seccions, amb la Fundació del FC Barcelona por fcbarcelona