Leo Messi, imatge de la campanya '1 in 11'.

Leo Messi, jugador del FC Barcelona, ambaixador de bona voluntat de l’Unicef i president de la Fundació que duu el seu nom, i la campiona internacional de tenis i ambaixadora de bona voluntat de l’Unicef, Serena Williams, han ofert la seva imatge i les seves habilitats per al projecte ‘1 in 11’ (‘1 de cada 11’) que s’ha presentat a Nova York. Ambdós esportistes col·laboren en el vídeo oficial de la campanya i han participat en l’anomenat repte dels ‘Keep Ups’ (‘Tocs de Pilota’), en què desafien els seus seguidors a mantenir una pilota en l’aire durant almenys 11 rebots.

En aquest repte Messi i Williams conviden  els seus seguidors a unir-se i fer un donatiu a la campanya i a compartir els seus propis ‘Keep Ups’ a través de les xarxes socials (#1in11) i a www.1in11.org.

Aquests vídeos es faran públics també als videomarcadors del Camp Nou durant el descans del partit entre el FC Barcelona i l'Atlètic de Madrid d’aquest diumenge 11 de gener.

Estic donant suport a la campanya ‘1 in 11’ perquè crec que cada nen té dret a desenvolupar el seu potencial i realitzar els seus somnisLeo Messi ha assegurat: “Estic donant suport a la campanya ‘1 in 11’ perquè crec que cada nen té dret a desenvolupar el seu potencial i realitzar els seus somnis. L'ensenyament és fonamental per a això, però milions de nens del món estan sense escola i no aconsegueixen el punt de partida a la vida a què tenen dret”. I ha afegit: “Crec que mitjançant l'esport podem ensenyar el respecte, el treball d'equip i l'esforç, i finalment inspirar els nens a assistir a l'escola i estar-s'hi, per aconseguir l'ensenyament de qualitat que els equiparà amb les capacitats que necessiten per a la vida".

Per la seva banda, la tenista Serena Williams també s’ha mostrat molt satisfeta de participar en aquesta campanya: "En molts països donem per fet que tots els nens tenen dret a rebre ensenyament de qualitat, però 1 de cada 11 infants de tot el món no gaudeix d'aquest dret, i sense ell, mai pot arribar al seu potencial complet. Necessitem arrencar el progrés global i reduir aquest nombre a zero, perquè cada nen tingui l'oportunitat d'aprendre".

Leo Messi, imagen de la campaña '1 in 11' per fcbarcelona