Un grup de nens envolta a Messi en un camp de la Ciutat Esportiva

Messi amb el grup d'infants a la Ciutat Esportiva. FOTO: MIGUEL RUIZ / FCB

El seu somni era conèixer Leo Messi i ho han aconseguit. Trenta infants d’entre 7 i 18 anys procedents d’11 països diferents han pogut compartir una estona amb el seu ídol aquest matí a la Ciutat Esportiva. Tots ells pateixen alguna malaltia greu i han vingut a Barcelona per conèixer el crac argentí de la mà de la Fundació Leo Messi i la Fundació FC Barcelona amb la col·laboració de Make-A-Wish® Spain i la Fundació Ànima.

Al camp número 9 l’esperaven els 30 infants procedents del Regne Unit, Bèlgica, Suïssa, Itàlia, França, Holanda, Irlanda, Portugal, els EUA, el Perú i Catalunya. Per a ells aquesta visita suposa una important dosi de força i alegria, imprescindible per seguir lluitant contra les seves malalties. Ilusions com a tractament de vida.

L’argentí ha estat rebut amb fortes abraçades i després de fer-se fotografies amb ells i signar-los autògrafs s’ha convertit en espectador d’excepció d’un partidet de futbol protagonitzat pels joves. A continuació ha arribat l’hora dels obsequis. Els visitants han lliurat a Leo un mapamundi on s’hi indiquen les seves procedències i amb dedicatòries de cadascun d’ells. “Estic encantat d’haver conegut el Déu del Futbol” i “espero que aquest regal li agradi al Thiago”, es podia llegir al dors del mapa. Per la seva banda, Messi ha regalat a cadascun d’ells un lot de marxandatge del FC Barcelona que tots s’han afanyat a obrir ràpidament.

Les sorpreses, però, no han acabat aquí. El regal més especial ha arribat al final de la trobada, quan els trenta joves han estat convidats a fer una breu entrevista a Messi. Quin és el seu plat preferit o com es prepara mentalment per als partits han estat alguns dels temes que s’han comentat.

Alguns dels joves tornaran als seus països d’origen durant les properes hores i aquells que el seu estat de salut els ho permeti es quedaran a Barcelona fins al cap de setmana per assistir al partit Barça-Celta de dissabte. Aquell dia també viuran emocions fortes. En els prolegòmens de l’enfrontament podran fotografiar-se amb els jugadors del primer equip a la gespa de l’Estadi i l’‘speaker’ del Camp Nou, Manel Vich, farà una menció especial a la seva entranyable visita.

Leo Messi hace realidad el sueño de 30 niños... por fcbarcelona