Una vintena de beneficiaris agrupats cridant davant de càmera

Un grup de beneficiaris de ‘FutbolNet’ en la seva aplicació a Catalunya

Gillette i el FC Barcelona han arribat a un acord gràcies al qual la multinacional de cures personals per a homes destinarà recursos a la Fundació FC Barcelona per implementar el projecte ‘FutbolNet’ a Mèxic.

Aquest projecte de foment de valors a través de l’esport es durà a terme en col·laboració amb la Fundació Rafa Márquez, amb la qual la Fundació FC Barcelona va establir un conveni de col·laboració el mes d’agost passat.

El projecte es posarà en marxa a partir d’aquest novembre a les instal·lacions esportives de què disposa la fundació de l’exblaugrana a l’estat de Jalisco (Mèxic). ‘FutbolNet’ tindrà en aquest país 250 beneficiaris d’entre 8 i 15 anys, a més de 20 mediadors d’entre 14 i 19 anys.

Pont: “És una alternativa de desenvolupament”

“‘FutbolNet’ és un projecte que pretén educar els nens i els joves a través dels valors positius que es deriven de la pràctica del futbol. Així doncs, i fruit de l’acord amb Gillette, ara els nens mexicans tindran l’oportunitat d’explorar una alternativa de desenvolupament a través d’aquest esport”, ha assegurat Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona.

L’aportació de Gillette ha estat possible gràcies a l’acord de patrocini que aquesta marca i el FC Barcelona van presentar recentment pel qual Gillette s’ha convertit en Afaitadora Oficial del FC Barcelona a l’Amèrica Llatina fins a l’any 2017.

Més de 100.000 beneficiaris a tot el món

‘FutbolNet’ s’aplica a Catalunya des de la temporada 2010/11 amb una gran acollida per part dels seus participants. Així mateix, la versatilitat d’aquesta metodologia ha dotat el projecte d’una marcada vocació internacional. ‘FutbolNet’ s’aplica en dos països de l’Amèrica Llatina, l’Argentina i el Brasil; a l’Orient Mitjà, a l’Iraq, Qatar i Oman; i en més d’una trentena de països africans en col·laboració amb el COI (Comitè Olímpic Internacional).