Éric Abidal ha presentat a Barcelona la seva fundació / VÍCTOR SALGADO - FCB

El FC Barcelona i la seva Fundació ha fet costat Éric Abidal amb motiu de la presentació oficial de la Eric22Abidal Foundation. Una representació del Club, encapçalada pel directiu Pau Vilanova, el director general Ignacio Mestre, el director d’esports professionals, Albert Soler i el director de la Fundació, Josep Cortada, ha estat present aquest dimecres a l’acte celebrat a la sala InGracia.

La Eric22Abidal Foundation té l’objectiu d’ajudar tant els nens malalts com els seus familiars, amb diversos projectes basats en tres pilars fonamentals: la salut, l’esport i la infancia i la joventut. La fundació, que es finançarà a través d’esdeveniments i aportacions voluntàries, tindrà la base a Barcelona però té la voluntat d’expandir-se a altres territoris.

La Fundació del Club té la voluntat de col·laborar amb la Eric22Abidal Foundation, com ja fa amb les fundacions d’altres jugadors i exjugadors del Club, com Messi, Neymar, Rafa Márquez, Edmilson, Thuram i Johan Cruyff. "Estem oberts des del Club i la Fundació a col·laborar amb la fundació d’Éric Abidal. Té les portes obertes del Barça, que és casa seva, pel que necessiti”, ha explicat Pau Vilanova. Abidal, per la seva banda, ha assegurat: "Tant de bo es pugui fer una col·laboració amb la Fundació FCB. Compartim els mateixos valors".

L’exblaugrana també ha aprofitat l’acte d’aquest dimecres per repassar l’actualitat del primer equip del Barça unes hores després de la classificació per a les semifinals de la Lliga de Campions. Després de sis temporades defensant la samarreta del Barça, en una de les millors etapes de la història del Club, Abidal ha reconegut el bon moment que viu actualment l’equip de Luis Enrique. “El Barça està molt en forma, i sempre és favorit per guanyar la Champions”, ha comentat el francès.

L’exfutbolista del Barça ha anat més enllà i ha reconegut les opcions que té l’equip d’assolir els tres títols que hi ha en joc en aquest tram final de temporada: “És possible, però molt difícil. El Barça està en el bon camí i ha de seguir treballant com fins ara. Tant de bo ho pugui aconseguir”.

Presentación de la Fundación Eric Abidal by fcbarcelona