Al cartell hi diu: El partit de la Marató. Dia 14 de desembre a les 11:30 hores al Mini. Famosos contra famosos. Entrada gratuïta.

Cartell del partit de famosos de La Marató de TV3.

El diumenge dia 14 de desembre se celebrarà al Miniestadi una nova edició del partit de famosos de La Marató de TV3. Aquest esdeveniment, organitzat pel Fòrum Samitier amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, reunirà personalitats conegudes del món de l’esport, la televisió, el teatre, etc., amb la finalitat d’omplir el Miniestadi per recaptar fons per a la investigació sobre les malalties del cor, a les quals està dedicada La Marató de TV3 d’enguany.

El FC Barcelona cedeix, un any més, les instal·lacions del Miniestadi i els recursos necessaris per poder organitzar aquest esdeveniment solidari. El projecte compta amb el suport del primer equip del FC Barcelona, que també se suma a la difusió de la causa.

Espot del partit de famosos de La Marató de TV3 por fcbarcelona

Entrades gratuïtes gentilesa de farmàcies Fedefarma i del grup farmacèutic Ferrer

Les entrades per a aquest emblemàtic enfrontament són gratuïtes, gràcies a l’aportació que fan el grup farmacèutic Ferrer i les farmàcies Fedefarma (sòcies de la Federació Farmacèutica) que entregaran el valor del taquillatge al compte de La Marató. Les entrades/donatiu gratuïtes es podran adquirir des d’aquest divendres dia 5 a les taquilles del Boulevard del Camp Nou i a les farmàcies de Fedefarma (els punts de recollida es poden consultar a través de farmaciafedefarma.com). El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 hores a les taquilles del Gol Nord del Camp Nou.

Inici de la festa, a les 11.00 h

Alhora, FIATC Assegurances i Estrella Damm actuaran un any més de patrocinadors dels equips i faran també la seva respectiva donació a la causa.

El partit començarà a les 11.30 hores i just abans, a partir de les 11, es farà un clínic esportiu amb infants de l’entitat ACID (Associació de Cardiopaties Congènites) en col·laboració amb l’FCB Escola. Al recinte del Mini també hi haurà activitats lúdiques per als infants.

Sorteig d'una Honda

Entre tots els assistents al partit se sortejarà una moto Honda SH 125 edició especial Marc Márquez.