Bartra i Munir es fan una foto amb un grup de nens en un minicamp de futbol

Bartra i Munir a l'estand de la Fundació al Saló de la Infància. FOTO: FCB

Aquest divendres Marc Bartra i Munir El Haddadi han fet un breu parèntesi en la seva rutina esportiva per fer una visita a l’espai que la Fundació té al Saló de la Infància. Els dos esportistes han pogut conèixer els detalls de la metodologia pedagògica de ‘FutbolNet’ en què es premien les conductes positives per sobre de les habilitats futbolístiques i els gols.

Bartra i Munir han quedat gratament sorpresos per la bona dinàmica que es crea durant les sessions de ‘FutbolNet’ i han volgut animar els infants a aplicar valors com el respecte, l’esforç o el treball en equip també més enllà del futbol. Després de presenciar un dels partidets els dos esportistes s’han fet fotografies i han signat autògrafs als nens i nenes que han passat per l’estand de la Fundació.

Aques espai es troba al Pavelló número 1 del recinte firal de Montjuïc i l’horari d’obertura és d’11 a 20 hores, ininterrompudament, fins al 4 de gener. L’espai compta amb 96 metres quadrats, en què hi ha un minicamp de futbol on es juguen partidets basats en aquesta metodologia de foment de valors. Com a novetat, enguany l’estand incorpora la presència d’un DJ que anima les activitats amb música. A més, també s’hi fan tallers de pintacares i es reparteixen regals de marxandatge del FC Barcelona a tots els participants.

Bartra i Munir visiten l’estand de la Fundació... per fcbarcelona