Els beneficiaris de 'FutbolNet' a Olot, a la graderia de tribuna del Camp Nou. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

El projecte ‘FutbolNet’ s’ha aplicat a Olot durant aquest mes de juliol en un format similar als habituals casals d’estiu. Una trentena d’infants d’aquesta localitat han participat diàriament en les sessions del projecte, de dues hores de durada cadascuna, que han servit per treballar valors com el respecte, el treball en equip o la humilitat.

Aquest dijous els beneficiaris del projecte han gaudit d’un dia especial. Com a excursió de fi de projecte, s’han desplaçat fins a Barcelona per conèixer les instal·lacions del Club. Els joves han fet el recorregut del Camp Nou Experience i han gaudit d’un pícnic d’estiu, una visita que ha ajudat a completar el currículum educatiu d’aquest projecte de transmissió de valors a través del futbol.

La setmana passada aquests joves van rebre també una visita institucional al Pavelló Firal d’Olot, espai on s’aplica diàriament el projecte. Enric Roca, patró de la Fundació FC Barcelona, i Josep Maria Corominas, alcalde d’Olot, van visitar una de les sessions de ‘FutbolNet’ en aquesta localitat per viure de prop l’excel·lent grau d’acceptació que té el projecte entre els infants participants.