Carme Ruscalleda amb samarreta del Barça i Marc Bartra i Cesc Fàbregas vestits de cuiners. 'El cuiner del Barça'. 'Som el que mengem'.

Carme Ruscalleda, Marc Bartra i Cesc Fàbregas són la imatge de 'Som el que megem'.

La Fundació FC Barcelona engega aquest dimarts la segona edició del concurs ‘El Cuiner del Barça’, en el marc de la campanya ‘Som el que mengem’ de foment dels hàbits alimentaris saludables. L’objectiu d’aquesta activitat és ampliar els coneixements sobre la dieta sana entre els més joves i motivar-los per aplicar aquests preceptes en la seva vida diària.

Noves preguntes i més premis

Per concursar només cal connectar-se al web oficial del projecte (somelquemengemfcb.cat) i pitjar a l’apartat del concurs. La mecànica és molt senzilla. Consisteix a respondre, setmanalment, una sèrie de deu preguntes sobre la dieta sana (els seus hàbits, els aliments, etc.). Després de cinc setmanes, entre els usuaris amb més respostes encertades se sortejaran tres samarretes del FC Barcelona.

A la primera edició del concurs, duta a terme entre els mesos de desembre i gener, hi van participar més de 2.000 usuaris i aquests van ser els guanyadors.