Les activitats de 'Barçakids' també inclouen divertits jocs esportius. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Gairebé 300 infants i joves són els protagonistes d’un seguit de sessions estiuenques de ‘Barçakids’ programades per la Fundació FC Barcelona durant aquesta setmana a la Sala París del Camp Nou.

L’objectiu és donar continuïtat al projecte també durant l’estiu i obrir-lo als infants i joves, en aquest cas, pertanyents a entitats socials catalanes vinculades a l’Obra Social La Caixa, com ara casals, esplais i associacions ludicoculturals.

‘Barçakids’ va acabar el recorregut del seu primer any per les aules aquest mes de juny, coincidint amb la fi de curs, i tornarà el proper mes de setembre a les escoles. Fins al dia 26 de juliol està obert el procés de preinscripció per poder optar a participar en aquest projecte. Els mestres que ho desitgin poden emplenar un formulari disponible al web del projecte.

Estiu a la xarxa

La part presencial de ‘Barçakids’ s’atura durant l’estiu, però la part virtual es troba a ple rendiment. A través del web del projecte www.fcbkids.cat tots els infants que vulguin poden passar un estiu ple de valors gaudint amb les activitats i jocs educatius en línia que el projecte té en marxa en aquesta plataforma.