Imatge de Ramon Pont i Jaume Llauradó a la presentació del partit de La Marató

Ramon Pont i Jaume Llauradó, a la presentació del partit de La Marató de TV3 / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

El vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona Ramon Pont, i el president del Fòrum Samitier, Jaume Llauradó, han presentat aquest dilluns en una roda de premsa els detalls del partit de famosos vs famosos de La Marató de TV3, que se celebrarà diumenge dia 15 de desembre, a les 11.30 hores.

Servei d’honor de Pasqual Maragall

Llauradó ha anunciat que l’enfrontament comptarà amb el servei d’honor de l’expresident de la Generalitat de Catalunya Pasqual Maragall i, pel que fa als equips, un d’aquests estarà dirigit per Carles Rexach i Pere Gratacós, i l’altre, per Joan Golobart i Chapi Ferrer.

Els jugadors confirmats són els directius Javier Bordas i Jordi Mestre, els esportistes Marc Márquez, els germans Pol i Aleix Espargaró, Dani Juncadella, Fernando Belasteguin, Marcel Granollers, els exfutbolistes Lluís Carreras, Julio Salinas, Gerard López, Fran González, Ángel Morales, Jordi Lardín, Albert Luque, Ángel ‘Pitxi’ Alonso, Jesús Mariano Angoy, Guillermo Amor, Andoni Zubizarreta, Robert Fernández i Víctor Muñoz.

També han confirmat la seva presència l’actor del Tricicle Paco Mir, els de la sèrie ‘La Riera’ Eduard Buch, Alain Herández, Toni Lluís Reyes, Miquel Fernández, Lolo Herrero i Carlos Serrano, i els de la sèrie ‘Polseres Vermelles’ Nil Cardoner, Igor Szpakowski, Àlex Monner, Mikel Iglesias i Marc Balaguer.

Del món de la música hi seran Antonio Orozco, Ramon Mirabet, Andreu Rifé i Joan Riera, i del periodisme David Balaguer, Artur Peguera, Manel Piñeiro, Jordi Gil, Joan Vehils i Santi Nolla. Completen la llista de futbolistes confirmats Gonzalo Miró i Joan Castells.

Entrades gratuïtes

Les entrades per a aquest emblemàtic enfrontament són gratuïtes, gentilesa del grup farmacèutic Ferrer, però és imprescindible retirar-les (disponibles a les taquilles del Boulevard del Camp Nou). El dia del partit, a partir de les 9.30 hores, es poden retirar en aquest mateix espai, a les taquilles del Gol Nord o a les del Miniestadi.

Ferrer assumeix el valor/donatiu de cada entrada, que anirà directament al compte de La Marató de TV3. Alhora, FIATC Assegurances i Estrella Damm actuaran un any més com a patrocinadors dels equips i faran també la seva respectiva donació a la causa. La roba esportiva serà una gentilesa de l’empresa catalana Elements.

Inici de la festa, a les 11 hores

El partit començarà a les 11.30 hores i just abans, a partir de les 11, els assistents al Miniestadi podran gaudir de les actuacions musicals d’Andreu Rifé i Els Catarres.

Per reforçar la difusió d’aquesta cita solidària s’ha produït un espot en què han participat Bartra, Sergi Roberto, Montoya i Tello. En aquesta peça els integrants del primer equip conviden a tothom a omplir el Miniestadi sota l’eslògan de La Marató d’enguany: “La solidaritat no degenera”.