L'Anna Vives amb la samarreta d'Iniesta. FOTO: FUNDACIÓ ITINERARIUM

Les samarretes que els jugadors del primer equip portaran durant el partit contra el Santos, estampades amb la tipografia d’Anna Vives, es posaran a subhasta a través de la xarxa a partir de les 12.00 hores d’aquest dissabte 3 d’agost.

La iniciativa, impulsada per la Fundació Itinerarium amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, pretén recaptar fons per al projecte BOX21 de la Fundació Itinerarium que treballa per millorar la qualitat de vida, l'oci i el temps lliure de les persones amb dificultats intel·lectuals. Concretament els diners de la subhasta serviran per potenciar la pràctica de l'esport entre les persones amb dificultats intel·lectuals. El projecte compta amb la implicació d’Andrés Iniesta, que és un dels padrins d’aquesta proposta social.

Des d’aquest 3 d’agost, les samarretes que sortiran a subhasta es podran consultar al web d’Anna Vives amb el seu corresponent enllaç a eBay, portal on es duran a terme les licitacions, que estaran obertes fins al dissabte 10 d’agost a les 12.00 h.