Sergi Roberto, Bartra y Dongou con los responsables de Dignity for Children y la Fundacion FCB

Neymar saluda a los niños de Dignity for Children

Foto de grupo de los niños de Dignity for Children con la delegación del Barça

Acte d'entrega al Shah Alam Stadium de Kuala Lumpur. FOTO: MIGUEL RUIZ / FCB

En el marc de l’entrenament d’aquest dijous al Shah Alam Stadium de Kuala Lumpur, els jugadors del primer equip han entregat, en nom de la Fundació FC Barcelona, uns lots de material esportiu a l’entitat social malàisia Dignity for Children Foundation. Aquesta donació conté material com pilotes, estics, cons i altres equipaments per realitzar entrenaments de futbol amb infants i joves. En l’acte d’entrega, cel·lebrat abans de començar l’entrenament, els jugadors del primer equip, juntament amb Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, han compartit una estona i s’han fotografiat amb la seixantena d’infants i joves pertanyents a aquesta entitat que s’han desplaçat a l’estadi per recollir el material.

La Fundació FC Barcelona ha escollit Dignity for Children Foundation per fer aquesta donació perquè és una ONG que utilitza el futbol com a eina de promoció de la inclusió social entre els infants de les zones més empobrides de Kuala Lumpur, una tasca en total sintonia amb el treball que duu a terme la Fundació tant a Catalunya com arreu del món. Dignity for Children Foundation és una destacada entitat social en el context malaisi que, a més, compta amb el recolzament de l’ACNUR (Agència de les Nacions Unides per als Refugiats i Desplaçats) i de la multinacional Nike.

Dignity for Children Foundation utilitzarà aquests lots de material a la Faisal Cup, un torneig esportiu impulsat per aquesta entitat per a nens de les zones més depauperades de Kuala Lumpur. El torneig, que se celebrarà aquest mes d’agost, rep el nom d’un jove beneficiari de l’entitat, en Faisal, que el 2006 va morir ofegat al riu Gombak quan intentava recollir una pilota de futbol que havia caigut a l’aigua.