Un dels equips que van participar al torneig de 'FutbolNet' d'aquest dissabte. FOTO: FC BARCELONA

Aquest dissabte es va celebrar al camp de futbol de la Unió Esportiva Vilaroja la ‘Diada de FutbolNet’ a Girona, una festa ludicoesportiva que va aplegar els beneficiaris del projecte d’aquesta localitat i els veïns del barri per compartir un matí d’esport i valors. Durant la jornada, que va coincidir amb les festes majors del barri, es va jugar un torneig de ‘FutbolNet’ i es van posar en marxa diverses activitats ludicomusicals, d’entre les quals, una exhibició de gimnàstica rítmica, jocs tradicionals infantils i un refrescant canó d’escuma.

Un centenar d’infants i joves van participar en aquestes activitats, en què es van implicar també diverses entitats locals com ara associacions de veïns i la UE Vilaroja, entre d’altres. La jornada va comptar amb la representació institucional de la patrona de la Fundació FC Barcelona, Lola Bou, i amb diversos membres del consistori gironí.

‘FutbolNet’, que compta en aquest territori amb la col·laboració de la Diputuació de Girona, s’ha aplicat durant la temporada 2012/13 al barri de Vilaroja de Girona. Aquesta metodologia de transmissió de valors a través de la pràctica del futbol ha tingut una molt bona acceptació en aquest territori i continua aplicant-se durant l’estiu al Campus municipal celebrat la UE Vilaroja.