El grup de beneficiaris de FutbolNet amb els veterans del club en un camp de Futbol

El grup de veterans amb els beneficiaris de 'FutbolNet' a Omán. FOTO: FC BARCELONA

Aquest dijous 13 de març un equip de veterans del FC Barcelona va visitar una de les sessions de ‘FutbolNet’ a Oman. La trobada amb els beneficiaris d’aquest projecte va ser possible gràcies a la seva visita a aquest país per disputar una partit amistós amb els veterans del Reial Madrid.

Pepito Ramos, Miguel Ángel Lozano, Xavi Villena i Esteve Moner es van desplaçar fins a l’escola Sultan Qaboos de Muscat, una de les dues seus on s’aplica 'FutbolNet' en aquest país, i van participar, amb uns 300 beneficiairs d’entre 8 i 16 anys, en les diferents activitats de transmissió de valors que impulsa aquest programa de la Fundació FC Barcelona.