Caixa de cartró, dos llibres de Valentí Fuster i dues pomes del lot de regal.

Lot de regal de la campanya de la Fundació SHE.

Després de la presentació de la nova edició del ‘Som el que mengem’, la Fundació del FC Barcelona continua amb la promoció dels hàbits saludables. La Fundació SHE, col·laboradora de la campanya ‘Som el que mengem’, promou la iniciativa ‘Regals de tot cor’, per la qual tot aquell que compra un regal a través del web de la Fundació SHE, fa dues coses: regala salut i contribueix a finançar la Fundació SHE.

La Fundació SHE fa 4 anys que treballa per promoure la salut entre nens i adults per prevenir la malaltia cardiovascular, la principal causa de mortalitat al món. En aquest sentit, més de 20.000 escolars del nostre país, d'entre 3 i 5 anys d'edat, ja segueixen el Programa SI!, Un programa d'intervenció escolar que ensenya als nens hàbits de vida saludable . Si s'adquireixen aquests hàbits des de la infància es redueixen els riscos de la malaltia cardiovascular i milloren la seva qualitat de vida en l'edat adulta.

Per ajudar la Fundació SHE a seguir treballant en la promoció dels hàbits saludables podeu consultar el web www.fundacionshe.com.