Xavi, Pedro, Sergi Roberto, Edu Pons i Josep Ramon Vidal-Abarca, a la Casa Ronald McDonald

Xavi, Pedro, Sergi Roberto, Edu Pons i Josep Ramon Vidal-Abarca han visitat la Casa Ronald McDonald / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

Després de fer les delícies dels més petits al Miniestadi, amb l’entrenament de portes obertes, els jugadors del primer equip de futbol s’han dividit en diversos grups per seguir repartint il·lusions, en aquesta ocasió als nens que aquests dies es troben ingressats als hospitals. Per un dia els futbolistes del Barça han canviat les botes de futbol i s’han convertit en Reis d’Orient per repartir regals, però sobretot molts somriures, als pacients més petits. Tot plegat emmarcat dins la campanya de la Fundació ‘Un somni per un regal’, que no vol deixar cap nen sense joguina per Nadal.

Els jugadors han visitat els hospitals de Barcelona i Badalona i el Saló de la Infància acompanyats per tècnics de la primera plantilla i membres de la Junta Directiva i la Fundació del FC Barcelona.

Neymar i Martino s’estrenen

Per a Neymar Jr i Tata Martino, aquesta ha estat la primera vegada que han participat en aquesta iniciativa solidària. Tots dos han visitat l’Hospital de Sant Joan de Déu juntament amb Adriano, Alexis i Elvio Paolorosso, i acompanyats també per Lola Bou, vicepresidenta del patronat de la Fundació i Eduard Sans, patró de la Fundació.

Els encarregats de repartir regals a l’Hospital de Sant Pau han estat Pinto, Messi, Mascherano i Jorge Pautasso, així com el directiu Dídac Lee. A la Vall d’Hebron Cesc Fàbregas, Afellay, Jordi Alba, Iniesta i Jordi Roura han repartit moltes il·lusions entre els nens i nenes d’aquest hospital. I ho han fet acompanyats per Enric Roca, patró de la Fundació.

Fins a Badalona, a l’Hospital Germans Trias i Pujol, s’han apropat Piqué, Cuenca, l’entrenador de porters José Ramón de la Fuente, i el patró de la Fundació, Mohamed Chaib. A l’Hospital de Barcelona hi han anat Sergio Busquets, Jonathan dos Santos i el membre del cos tècnic Aureli Altimira, així com el vicepresident Josep Maria Bartomeu. Valdés, Oier Olazábal, el preparador físic Paco Seirul·lo i la directiva de la Comissió de Penyes Elvira Pou han visitat l’Hospital de Nens de Barcelona.

Els nens de la Casa Ronald McDonald han rebut la sorpresa de la visita de Xavi, Pedro, Sergi Roberto i el preparador Edu Pons. Tots ells acompanyats pel directiu Josep Ramon Vidal-Abarca. Al Cottolengo Padre Alegre hi han anat Bartra, Song i Joan Francesc Ferrer ‘Rubi’, juntament amb la directiva Pilar Guinovart.

Enguany els jugadors del Barça també s’han apropat fins al Saló de la Infància, a l’estand que té la Fundació del FC Barcelona. Tello, Montoya i el membre del cos tècnic, Francesc Cos, han visitat els nens que aquest divendres hi han estat. Ho han fet al costat del director general de la Fundació, Josep Cortada, i el vicepresident de la Fundació, Ramon Palou.

Martino: "És una causa extraordinària"

Gerardo Martino ha viscut per primera vegada des que és entrenador del primer equip la visita anual que el Barça fa als nens ingressats als hospitals. “És una causa extraordinària. És molt per a la gent que ho rep i a nosaltres no ens costa res”, ha reconegut davant els micròfons de Barça TV. El tècnic ha visitat l’Hospital de Sant Joan de Déu al costat de Neymar, Adriano, Alexis i Paolorosso. “Ho fem amb molt d’entusiasme perquè són moments d’alegria per als nois i també per als pares, que no estan passant per un bon moment”. Martino ha destacat “la cara de sorpresa” dels joves pacients “sobretot amb els que són més grans ja que els nadons se n’adonaran que hem estat algun dia”.