Josep Maria Bartomeu darrera d'un faristol amb Neus Munté i Norberto Mateos Carrascal al costat, davant d'un mural on es llegeix Un gol, Un ordinador

Josep Maria Bartomeu, Neus Munté i Norberto Mateos Carrascal, durant l'acte al Camp Nou. FOTO: FCB / V. SALGADO

Foto de reup amb una trentena de representants de totes les entitats beneficiàries

Representants de totes les entitats beneficiàries. FOTO: FCB / V. SALGADO

Aquest divendres la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, i el director regional d’Intel per al sud d’Europa, Norberto Mateos Carrascal, han participat en l’acte d’entrega de més d’un centenar d’equips informàtics a catorze entitats socials catalanes que treballen amb la infància i la joventut.

La donació d’aquest material amb tecnologia Intel és fruit de l’acord de patronici establert amb el FC Barcelona. Des que es va signar aquesta entesa, el 14 de desembre passat, i durant dos mesos, Intel es va comprometre a donar a la Fundació FC Barcelona cinc ordinadors per cada partit disputat i un ordinardor més per cada gol que marqués el primer equip, dins de la campanya One Goal = One Computer.

Un cop rebut el material, la Fundació, d’acord amb el Departament de Benestar Social i Família, ha establert una llista de catorze entitats beneficiàries, a les quals aquest divendres se’ls ha fet entrega de la donació, que consta d’ordinadors de taula all-in-one, portàtils 2 en 1 i tauletes. Les organitzacions que l’han rebuda han estat: Càritas Diocesana de Barcelona, Casal dels Infants per l’Acció als Barris, Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina, Centre Trinijove, Fundació Catalana Comtal, Centre Convivim - Fundació Privada Viarany, Fundació Acció Social Infància (FASI), Fundació SER.GI, Eduvic, Associació Gabella, Fundació ADSIS, Associació Educativa Integral del Raval, Centre Cruïlla - Parròquia St. Bernat de Claravall i Fundació SHE.

L’acte, que s’ha celebrat a l’Avantllotja Presidencial del Camp Nou, ha comptat amb representants de totes les entitats beneficiàries. Durant els parlaments, la consellera Munté ha volgut felicitar Intel i la Fundació FC Barcelona per aquesta iniciativa i ha assegurat que des del Govern entenen que “les actuacions i polítiques que afecten el futur dels nens i nenes han d’anar més enllà d’un context social o d’un Govern concrets, són un tema de país que exigeix el màxim consens i la implicació de tothom”.

Per la seva banda, el president Bartomeu ha destacat “el valor afegit que aporta aquest gest a l’acord establert amb Intel”, una decisió que “demostra la sensibilitat d’aquesta empresa líder mundial en innovació informàtica i en tecnologies essencials”. En la seva intervenció, Norberto Mateos Carrascal ha afegit que “la donació evidencia el nostre compromís amb aquest acord i els nostres valors compartits, així com la intenció de continuar millorant la vida de les persones a tot el món usant la tecnologia”.

Sobre Intel

Intel (NASDAQ: INTC), és un líder mundial en innovació informàtica. La companyia dissenya i fabrica tecnologies fonamentals que serveixen com a base per als dispositius informàtics del món. Com a líder en responsabilitat corporativa i sostenibilitat, Intel també fabrica els primers microprocessadors "lliures de conflicte" del món disponibles comercialment.
Per a més informació sobre Intel: www.intel.es/pressroom i blogs.intel.com i sobre els esforços "lliures de conflicte" d'Intel en conflictfree.intel.com.

@Intel_Spain i www.facebook.com/IntelEspana