Escalfament del clínic impartit pels veterans del bàsquet del FCB al CEM Mundet.

Clínic impartit pels veterans del bàsquet del FCB al CEM Mundet. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Darrera d'un cartell on hi diu One Team i Fundació FCB està el grup participants.

Foto de grup de tots els participants. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Aquest dimarts es va celebrar al Centre Esportiu Municipal Mundet un clínic de bàsquet impartit per un nodrit grup de veterans del FC Barcelona. Els beneficiaris d’aquesta activitat van ser una vintena d’esportistes de Special Olympics Catalunya-ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel∙lectual).

En aquesta activitat van participar els veterans Manuel Flores, Pedro César Ansa, Miguel Ángel Estrada, Xavier Crespo i Manel Bosch. Tots ells van coordinar una sessió formativa basada en jocs esportius al voltant del bàsquet en la qual els esportistes de Special Olympics van poder posar en pràctica les seves habilitats en aquesta disciplina.

Aquesta sessió esportiva s’emmarca en el projecte ‘One Team’ de l’Eurolliga que compta amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona i Special Olympics Catalunya-ACELL. Aquest projecte creat per l’Eurolliga forma part del seu ventall d’iniciatives socials i pretén utilitzar la pràctica d’aquest esport per al foment de la integració social, especialment entre els joves.