Escena del com es va fer l'espot de 'Som el que mengem'. A Marc Bartra l'estan maquillant.

'Making of' de l'espot de 'Som el que mengem'. FOTO: MIGUEL RUIZ

Des d’aquest mes de desembre la xef Carme Ruscalleda i els jugadors del primer equip Cesc Fàbregas i Marc Bartra són la imatge de la nova etapa de ‘Som el que mengem’. A l’espot d’aquesta campanya impulsada per la Fundació FC Barcelona, la xef i els futbolistes s’intercanvien els papers. Ruscalleda deixa els fogons pels guants de porter i Cesc i Bartra abandonen el camp d’entrenament per aparèixer davant d’una cuina. Ara teniu l’oportunitat de descobrir el ‘making of’ de la sessió gràfica de la campanya i de l’espot on es poden veure escenes inèdites del rodatge.

La campanya de foment dels hàbits alimentaris saludables ‘Som el que mengem’ ha tornat amb moltes novetats. D’una banda ha estrenat nou web (www.somelquemengemfcb.cat); un espai interactiu amb consells sobre dieta sana, videoreceptes i el concurs ‘El cuiner del Barça’, que premiarà qui més sàpiga sobre els bons costums alimentaris.