Rabaseda, en el Palau, con los beneficiarios del proyecto. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

El jugador del FCB Regal Xavi Rabaseda és el nou padrí del projecte ‘One Team’, que la Fundació FC Barcelona aplica amb l’Eurolliga de bàsquet a les sessions de ‘FutbolNet’ del Carmel (Barcelona) i de Santa Coloma de Gramenet. Els beneficiaris del projecte, d’edats compreses entre els 8 i els 14 anys, han tingut l’oportunitat de veure un dels entrenaments del Barça Regal i fotografiar-se amb el padrí d’aquest projecte, gest que demostra la sensibilitat de l’equip amb aquesta iniciativa social i suposa un nou al·licient per a tots els infants involucrats.

La Fundació aplica el projecte ‘One Team’ en el marc de les sessions del programa de transmissió de valors ‘FutbolNet’. D’aquesta manera, els jocs esportius relacionats amb el bàsquet se sumen als ja habituals vinculats al futbol.

‘One Team’ és un projecte de l’Eurolliga que aquesta organització aplica amb els clubs de bàsquet europeus i que utilitza el poder del bàsquet per afavorir la cohesió social de les comunitats.