Els guanyadors del concurs durant la sessió de 'Barçakids'. FOTO: MARTA BECERRA

‘Barçakids’ ha sortit per un dia de l’àmbit escolar per traslladar-se al Camp Nou. Aquest dissabte una quinzena d’infants d’entre 8 i 10 anys han estat els protagonistes d’una sessió d’aquest programa celebrada a la Sala París. Tots ells han estat convidats per la Fundació FC Barcelona i el Super3 fruit de ser els guanyadors d’un concurs organitzat per aquest canal infantil que el porter del FC Barcelona José Manuel Pinto va donar a conèixer a través d’un gag amb la família d’aquest canal.

Durant la tarda els infants han posat en pràctica a través de diferents activitats i jocs educatius valors com el respecte, el treball en equip o la humilitat. La sessió, dirigida per dos educadors de ‘Barçakids’, ha permès als joves passar una estona divertida i introduir-se en el món dels valors en un espai privilegiat, a tocar del Camp Nou.

La jornada, titulada ‘Superdia de futbol’, ha començat, però, de bon matí amb un partit entre els infants i un dels equips de l’FCB Ecola, als camps adjacents al Miniestadi, que ha servit per conèixer com es juga a l’escola oficial de futbol del Barça. Les famílies que han acompanyat els guanyadors del concurs també han pogut gaudir d’un dia en clau Barça. Pares i germans dels protagonistes han pogut patinar a la Pista de Gel, compartir un dinar de germanor i fer una visita al Camp Nou Experience.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració entre la Fundació FC Barcelona i el Super3 per donar a conèixer entre els infants el projecte ‘Barçakids’ i fomentar l’educació en valors dels més menuts.