La delegació blaugrana es va fer una foto de família a la Masia abans d'iniciar la visita. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

La campanya ‘Un somni per un regal’ de la Fundació FC Barcelona va fer aquest dimecres el primer pas d’aquesta temporada amb la visita a diversos centres CRAE (Centres Residencials d’Acció Educativa)de Barcelona. Per segon any consecutiu, un grup de residents de la Masia, les integrants de l’equip de futbol femení i una representació dels veterans del futbol i del bàsquet van repartir regals de marxandatge del FC Barcelona entre uns 350 infants i joves d’entre 1 i 18 anys inscrits a diversos centres CRAE de Barcelona.

Els CRAE són institucions que ofereixen als infants un recurs alternatiu al medi familiar quan aquest és inexistent, s’ha deteriorat o té greus dificultats per cobrir les seves necessitats bàsiques. Substitueixen temporalment la família en els casos en què l’Administració detecta una situació de desemparament en el menor i ha suspès temporalment l’exercici de la pàtria potestat als pares.

Aquesta iniciativa que la Fundació sempre impulsa pels volts de Nadal compta amb la col·laboració del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya i és possible gràcies a la generositat i la implicació dels esportistes del FC Barcelona i dels veterans del Club.

La campanya torna per Reis

La segona fase de la campanya es durà a terme, com és habitual, pels volts de Reis, amb el repartiment de regals per part dels jugadors del primer equip a diversos hospitals de Barcelona.