El directiu Jordi Monés ha participat en la presentació de les jornades. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

Aquest dimarts s’han inaugurat les jornades de MuscleTech Network en el marc de la 4a Trobada anual d'aquest projecte, que se cel·lebra a les instal·lacions del Camp Nou. Aquestes jornades es duran a terme fins aquest dimecres a l’Avantllotja Lateral (porta 68, accés 14) i compten amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, de Leitat i de la Fundación Leo Messi, el suport de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat i la participació d’Egarsat.

La jornada d’avui dimarts ha donat el tret de sortida amb l’acte inaugural a càrrec del Dr. Jordi Monés, directiu de l’àrea mèdica del FC Barcelona, d’Eusebi Cima, president del Centre Tecnològic Leitat, del Dr. Xavier Gassó, director de gestió sanitària a Egarsat, i d’Albert Marco, director del Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.

Revisar reptes i avenços assolits

Aquestes jornades científiques, organitzades per MuscleTech Network, tenen l’objectiu de revisar reptes i avenços assolits en la prevenció, el diagnòstic i la curació de les lesions musculars i tendinoses.

Científics i professionals catalans, de la mà de MuscleTech Network, treballen en hospitals, universitats i centres d’investigació perquè aquests nous tractaments es converteixin en una realitat curativa per als pacients.

Durant aquests dos dies es presentaran els resultats de les accions de recerca sobre malalties, trastorns i lesions musculosquelètiques basades en aquestes noves aproximacions i coordinades per MuscleTech Network.