Marc Bartra i les components de Macedònia aquest divendres a la Ciutat Esportiva. FOTO: MIGUEL RUIZ / FCB

Aquest divendres les integrants del grup musical Macedònia han visitat la Ciutat Esportiva Joan Gamper per entregar a Marc Bartra una còpia del seu nou disc, ‘Desperta’. Macedònia ha estrenat aquests dies el videoclip del primer tema del seu nou treball, ‘Esmorzar – A l’escola la fruita entra sola’, en el qual hi ha participat el jugador tarragoní, a més d’altres cantants i actors catalans.

Aquesta implicació del primer equip forma part de la col·laboració establerta entre la Fundació i el grup musical per aprofundir en la difusió de la campanya ‘Som el que mengem’. De fet, totes aquelles persones que comprin el disc ‘Desperta’ de Macedònia trobaran, dins de la caixa del CD, un díptic informatiu sobre la campanya amb ‘10 consells per a una alimentació 10’. El disc surt a la venda el proper 13 de novembre.

‘Som el que mengem’ és una campanya de sensibilització sobre el foment dels hàbits alimentaris saludables impulsada per la Fundació FC Barcelona de la mà de la Fundació Alícia i amb la col·laboració de la Fundació SHE (Science, Health and Education), la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social “La Caixa”.

La campanya porta per Catalunya tallers presencials d’alimentació saludable i compta a la xarxa amb el web www.somelquefem.cat, on es poden trobar materials educatius i de sensibilització sobre la dieta sana.