Taller de broquetes de fruita a l'estand instal·lat a Girona, aquest passat cap de setmana.

La campanya de foment dels hàbits alimentaris saludables de la Fundació, ‘Som el que mengem’, ja ha començat la seva itinerància pel territori català. Després de l’èxit dels tallers d’aquest projecte a les Festes de la Mercè de Barcelona, aquestes activitats han format part de les Festes de Sant Narcís de Girona durant el pont de primers de novembre.

L’estand de ‘Som el que mengem’ ha estat de l’1 al 4 de novembre a la plaça de la Constitució de la capital gironina i ha permès als infants i joves conèixer, entre altres conceptes, de quins arbres provenen les fruites, saber què és la piràmide alimentària i aprendre a crear les seves pròpies broquetes de fruita.

Aquests tallers continuaran recorrent Catalunya durant tota la temporada amb l’objectiu de donar a conèixer els hàbits saludables, posant com a exemples els jugadors del primer equip i de la Masia. El projecte també compta amb un web oficial (www.somelquefem.cat) on els usuaris tenen a l’abast documents divulgatius, audiovisuals i escrits, sobre la dieta sana.