Imatge gràfica de 'Som el que mengem', edició 2012.

L’espot de la nova edició de ‘Som el que mengem’ proposa a Carles Puyol un dels reptes més sorprenents de la seva carrera. En aquest vídeo el central llança la següent pregunta: ‘Saps tot el que puc fer amb una tarronja?’. El de la Pobla de Segur, amb un sol xut, aconsegueix pelar la fruita, fer una deliciosa broqueta i esprémer-ne un got de suc.

Una atractiva manera escollida per la Fundació per apropar els beneficis de les fruites als més joves. A més, la campanya fa una crida a la creativitat i a la particpació. A través de www.somelquefem.cat tothom qui ho vulgui pot enviar els seus vídeos mostrant tot el que pot fer amb una taronja. Les millors propostes seran publicades al web oficial de la campanya.

Els jugadors, exemples de dieta sana

Després de l’èxit de l’edició de l’any passat, la Fundació ha tornat a posar en marxa aquest projecte que pretén fomentar els hàbits saludables alimentaris entre els infants i joves, posant com a exemples els jugadors del FC Barcelona i els residents de la Masia. ‘Som el que mengem’ va fer el seu primer pas el cap de setmana passat per les Festes de la Mercè. La Fundació va instal·lar al passeig Lluís Companys de Barcelona uns tallers d’alimentació saludable que van tenir molt èxit de participació entre els infants i els joves d’entre 4 i 14 anys. Durant els propers mesos, aquestes activitats recorreran diverses localitats catalanes.

‘Som el que mengem’ és una campanya impulsada per la Fundació FC Barcelona de la mà de la Fundació Alícia i amb la col·laboració de la Fundació SHE (Science, Health and Education), la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social ‘La Caixa’.