Navarro, durant la gravació de l'espot del projecte al Palau Blaugrana. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

‘Som el que mengem’, la campanya de foment d’hàbits alimentaris saludables impulsada per la Fundació FC Barcelona, enceta una nova etapa amb l’objectiu de fomentar el consum de verdures entre els infants i joves. Com ja va fer fa uns mesos Carles Puyol amb una taronja, ara, el jugador del FCB Regal Juan Carlos Navarro, és el protagonista del nou espot del projecte en què demostra tot el que pot fer amb una col.

Més material divulgatiu i tallers

La campanya, que pren com a exemples els jugadors del FC Barcelona i els residents de la Masia, oferirà properament nous documents divulgatius sobre la dieta sana, com per exemple un calendari de la temporada de fruites i verdures. I també continuarà la producció de videoreceptes, a partir d’ara amb les verdures com a protagonistes. Tots aquests documents s’aniran publicant progressivament al web oficial del projecte www.somelquefem.cat, així com als canals de comunicació oficials del FC Barcelona i les seves xarxes socials.

‘Som el que mengem’ també continuarà recorrent la geografia catalana amb els tallers presencials d’alimentació saludable que fins ara s’han aplicat amb èxit a Barcelona i Girona. En aquestes sessions, pensades per a infants i joves d’entre 4 i 14 anys, es dóna a conèixer a través d’activitats lúdiques què és la piràmide alimentària, de quines plantes i arbres provenen les verdures i les fruites i s’introdueix als més menuts en la preparació de receptes senzilles amb aquests aliments.

Aquesta campanya està impulsada per la Fundació FC Barcelona de la mà de la Fundació Alícia i amb la col·laboració de la Fundació SHE (Science, Health and Education), la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social ‘La Caixa’.