Imatge gràfica del documental l'Equip Ideal.

Televisió de Catalunya emet aquest dimarts a les 21.50 h, en el programa ‘Sense Ficció’, el documental ‘L’equip ideal’ un treball televisiu produït per TV3, Minoria Absoluta, la Fundació FC Barcelona i l’Unicef que explica com l’esport pot ajudar a millorar les vides dels infants i joves de Ghana, país on el Barça i l’Unicef treballen en diversos projectes educatius. Carles Puyol intervé també en aquest espai oferint la seva visió com a esportista del que significa el Barça en altres cultures.

El FC Barcelona i l’Unicef treballen conjuntament fruit d’un acord signat el 2006 pel qual el Club paga 1,5 milions d’euros anuals a aquesta entitat, uns diners que es destinen a projectes en què l’esport serveix per afavorir el desenvolupament humà dels infants, millorar les infraestructures, l’equipament escolar i els coneixements dels educadors. Actualment ambdues entitats treballen plegades a Catalunya, Ghana, Sud-Àfrica, la Xina i el Brasil.

[[BOTOVERMELL::'L'equip ideal'++DOCUMENTAL SENCER::http://www.tv3.cat/videos/4535931/Lequip-ideal::HOR::NF::NO-TRACKING::::::]]