Acte de presentació de l'edició de la temporada passada de 'Som el que mengem'. FOTO: ARXIU

La Fundació FC Barcelona engegarà el proper dimarts dia 18 de setembre una nova edició de ‘Som el que fem. Som el que mengem’. Després de l’èxit d’aquest projecte durant la temporada passada, ‘Som el que mengem’ incidirà de nou en el foment dels hàbits alimentaris saludables entre els infants i joves, posant com a exemples els jugadors del FC Barcelona i els residents de la Masia.

El projecte es presentarà el proper dimarts al Mercat de la Llibertat de Barcelona i comptarà amb la presència de Sandro Rosell i Ferran Adrià. La campanya està impulsada per la Fundació FC Barcelona conjuntament amb la Fundació Alícia, amb la col·laboració de la Fundació SHE (Science, Health and Education), la World Heart Federation, la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social La Caixa.