Rosell, durant l'entrevista al 'The New York Times'. FOTO: FC BARECLONA

En el marc del seu viatge a Nova York, Sandro Rosell va dedicar també aquest dimecres un espai per a la premsa local. El president del FC Barcelona va concedir un parell d’entrevistes a dos mitjans nord-americans de referència. Una per al rotatiu ‘The New York Times’ i una altra per a la televisó esportiva ESPN.

Interès pels projectes esportius i socials

Rosell va visitar la seu de ‘The New York Times’ i va concedir una xerrada d’aproximadament una hora a l’equip directiu d’aquesta capçalera. En l’àmbit social, els periodistes es van interessar pel treball solidari de la Fundació FC Barcelona, així com pel fet que el Club cedeixi el 0,7% dels seus ingressos ordinaris a aquesta entitat i que l’‘staff’ i els jugadors professionals destinin el 0,5% dels seus salaris també a aquesta causa.En termes esportius, Rosell va ser interpel·lat per la història i la filosofia de la Masia i pel sistema de detecció de talents futbolístics arreu del món, entre altres aspectes. Posteriorment el president es va entrevistar amb el periodista Dan Thomas, presentador del programa ‘Press Pass’, un dels espais líders d’ESPN, canal pel qual també va fer una entrevista per a la versió hispana.

Trobada amb Rafa Márquez

Com a última trobada d’aquest intens dimecres, Rosell va mantenir una reunió amb l’exblaugrana Rafa Márquez a l’hotel Mercer. L’objectiu va ser estudiar possibles col·laboracions entre la Fundació FC Barcelona i la Fundació Rafa Márquez, que treballa en favor de la infància vulnerable en les zones més desafavorides de Mèxic.