Imatge de l'entesa amb la Fundació Bill & Belinda Gates a Times Square. FOTO: ARXIU

Una delegació del FC Barcelona, encapçalada pel president Sandro Rosell, es desplaçarà la setmana vinent a Nova York per dur a terme una sèrie de reunions i trobades amb representants d’algunes de les entitats que treballen conjuntament amb la Fundació FC Barcelona en l’execució de diversos projectes socials.

Els objectius principals del viatge són estrènyer lligams amb aquestes entitats, estudiar noves línies de treball conjunt i donar a conèixer el treball social i solidari dut a terme per la Fundació en el marc de l’Assemblea General de les Nacions Unides que se celebrarà durant la propera setmana a Nova York.

L’agenda prevista és la següent (horari de Nova York):

- Dimarts, 25 de setembre:

18.00 h. Reunió amb Luis Alberto Moreno, president del Banc Interamericà de Desenvolupament (BID).

20.30 h. Visita a la Penya Blaugrana de Nova York.

- Dimecres, 26 de setembre:

9.00 h. Reunió amb Anthony Lake, director executiu de l’Unicef.

16.30 h. Reunió amb Bill Gates, fundador de la Bill & Melinda Gates Foundation.

18:30 h. Reunió amb Rafa Márquez, fundador de la Fundació Rafa Márquez.

- Dijous, 27 de setembre:

12.30 h. Participació en la sessió dedicada a la polimielitis de l’Assemblea General de les Nacions Unides.

La comitiva institucional del FC Barcelona desplaçada a Nova York estarà formada pel president Sandro Rosell i els directius Javier Faus i Ramon Pont.