D'esquerra a dreta, Ramon Pont, Josep Pijoan i Sandro Rosell, durant la renovació del conveni. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

La Fundació FC Barcelona i Special Olympics Catalunya han renovat la seva entesa fins al juny del 2013. L’objectiu, per part de la Fundació, és continuar donant suport a les activitats que duu a terme Special Olympics Catalunya i que estan destinades a la promoció i normalització de la pràctica de l’esport per a persones amb discapacitat intel·lectual.

La firma d’aquest acord s’ha dut a terme aquest dimecres al despatx de presidència del Club i hi han assistit Sandro Rosell, president del FC Barcelona, i Ramon Pont, vicepresident de la Fundació FC Barcelona. Per part de Special Olympics Catalunya han participat a l’acte Josep Pijoan, president de l’entitat; Francesc Martínez de Foix, president de la Federació ACELL i vicepresident de Special Olympics Catalunya, i Jordi Durà, secretari de Special Olympics Catalunya.

Ambdues entitats volen continuar contribuint a millorar la percepció social dels esportistes amb discapacitat intel·lectual amb la finalitat que se’ls reconegui la seva capacitat, l’esforç i la constància que implica la superació de les barreres que es troben en el camí. Cal destacar que aquest mes d’octubre se celebrarà una nova edició dels Jocs Special Olympics, una cita esportiva que aplegarà a Barcelona i Vilanova i la Geltrú, seus d’aquests jocs, 1.100 esportistes d’arreu de Catalunya, la resta de l’Estat i Europa que participaran en 10 disciplines esportives diferents.