Ramon Pont, Sandro Rosell i José Edmílson, a les oficines del FC Barcelona. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

La Fundació FC Barcelona i la Fundació Edmílson han ampliat el seu acord de col·laboració fins a la fi de la temporada 2012/13. Aquest compromís ha estat signat pel president Sandro Rosell i pels directius Ramon Pont i Ramon Cierco, com a representants de la Fundació FC Barcelona i per José Edmílson, creador de la fundació que duu el seu nom.

Aquesta entesa dona continuïtat a la projecció de la Fundació FC Barcelona al Brasil on en aquests moments ja s'aplica el projecte ‘FutbolNet’ de transmissió de valors a través de l’esport al barri Complexo do Alemão de la ciutat Rio de Janeiro.

Les dues fundacions, que ja col·laboren des de fa temps plegades, treballen en el desenvolupament de projectes en benefici dels nens i nenes del Brasil que es troben en situació de risc d’exclusió social, especialment, a la ciutat de Taquaritinga, localitat natal de l’exblaugrana.

Educació i desenvolupament comunitari

La Fundació Edmílson va ser fundada l’any 2006 i té seu a la localitat de Taquaritinga. La seva missió és contribuir a la construcció del futur de nens i adolescents brasilers, per mitjà de l'educació, la professionalització i el desenvolupament comunitari. El seu programa educatiu ‘Sembrant Somnis’ atén 300 nens i adolescents de 6 a 14 anys d'edat a través de projectes basats en l’esport, la informàtica i les arts escèniques, entre d’altres.