Rosell amb Luis Alberto Moreno, president del BID. FOTO: FC BARCELONA

Sandro Rosell va començar aquest dimarts a la tarda a Nova York el cicle de trobades institucionals amb a les entitats que col·laboren amb la Fundació FC Barcelona. La primera d’aquestes cites va ser amb Luis Alberto Moreno, president del Banc Interamericà de Desenvolupament (BID), i es va dur a terme a la seu del World Economic Forum de Nova York. Rosell i Moreno van repassar el treball conjunt dut a terme a Rio de Janeiro, on la Fundació FC Barcelona, de la mà del BID, aplica el projecte ‘FutbolNet’.

Aquest programa ha fet, enguany, el seu primer pas internacional per arribar a les faveles del Complexo do Alemão de la capital carioca i ambdues parts han valorat molt positivament els primers mesos de la seva implementació. “Estem molt contents amb la feina que estem duent a terme amb el BID a Rio, en favor dels infants i joves que viuen a les faveles”, va assegurar Rosell en finalitzar la trobada.

Abans d’abandonar la seu del World Economic Forum, el president del Barça va poder saludar també Klaus Schwab, president de Fòrum de Davos, que va es va mostrar molt interessat per la idiosincràsia del FC Barcelona i pel seu funcionament intern.

Trobada amb la PB de Nova York

Al vespre, Rosell es va desplaçar a la seu de la Penya Blaugrana de Nova York, situada al Bar Smithfield del barri de Chelsea. Allà, va ser rebut per Jordi Esteve, president d’aquesta penya, i va poder intercanviar impressions amb els socis d’aquesta agrupació i amb altres barcelonistes il·lustres de la ciutat com el cardiòleg Valentí Fuster, el pintor Santi Moix o l’exblaugrana Rafa Márquez.

També van acompanyar el president en aquesta trobada el delegat de la Generalitat de Catalunya a Nova York, Andrew Davis, i el productor cinematogràfic Richard Brown. Rosell, que va tenir paraules d’agraïment per als culers novaiorquesos, va atendre també a la seu de la penya un grup de periodistes de mitjans de comunicació catalans i de la resta de l’Estat.