Un grup d'esportistes amb discapacitat intel·lectual, amb Aitor Egurrola, en la presentació de l'última Marxa Special Olympics. FOTO: GERMÁN PARGA

La Fundació FC Barcelona, Invest For Children i Special Olympics posen en marxa el ‘1er Concurs Internacional de Vídeos sobre l’Esport i la Discapacitat Intel·lectual’, una iniciativa que pretén dinamitzar la producció audiovisual per tal de vincular amb creativitat i originalitat aquests dos àmbits, que, per cert, mantenen una intensa relació.

El concurs, que en la seva primera edició duu com a eslògan “Let me win/ Vull guanyar/ Quiero ganar”, acceptarà curtmetratges de fins a 6 minuts que s’hauran de penjar al web del projecte www.downtv.org com a molt tard fins al proper 15 de novembre. Els guanyadors es donaran a conèixer el dia 3 de desembre, coincidint amb el dia Internacional de la Discapacitat, i entre els premis que s’entregaran, el Club cedeix dues entrades per veure un partit del Barça des de la Llotja del Camp Nou.

La Fundació FC Barcelona s’ implica en aquest projecte fruit del seu constant compromís amb els col·lectius que tenen alguna discapacitat, amb la voluntat de donar-los visibilitat i amb el convenciment que l’esport pot ser una font de millora personal i física de gran valor per a tots ells.