Presentació del llibre a la Sala Roma. FOTO: FUNDACIÓ LLUÍS CARULLA

Aquest dilluns es va presentar a la Sala Roma del Camp Nou el llibre ‘Més enllà de l’espectacle mediàtic. Una reflexió sobre les potencialitats humanístiques de l’esport’, de Guillem Turró i Conrad Vilanou.

Es tracta d’un assaig interdisciplinari realitzat des de l’eix sociològic, ètic i pedagògic de l’esport que proposa entendre’l com alguna cosa més que un espectacle audiovisual i un negoci. Entre altres aspectes l’obra reflexiona sobre el potencial educatiu de la pràctica esportiva i sobre la seva capacitat per activar i desplegar el millor de cada individu. Aquest projecte editorial compta amb el suport i la col·laboració de la Fundació FC Barcelona en tant que entronca amb la manera que aquesta entitat té d’entendre i aplicar l’esport en el seu ventall programàtic.

La presentació va comptar, entre d’altres, amb els autors de l’assaig, Guillem Turró i Conrad Vilanou; Ramon Garriga, patró de la Fundació FC Barcelona, i David Barrufet, exjugador d’handbol del Club. L’obra és una edició conjunta entre l’Editorial Barcino, segell de la Fundació Lluís Carulla, i ESADE i forma part de la col·lecció ‘Observatori dels valors’.