Pinto i la Fundació, amb Pallapupas

La Fundació FC Barcelona ha volgut aportar el seu granet de sorra per al projecte 'Un dia de Nassos!' de l'ONG catalana Pallapupas, una entitat fundada l'any 2000 que busca millorar la qualitat de vida dels nens i joves ingressats als hospitals. L’equip de Pallapupas el formen actors i pallassos professionals, amb formació específica per treballar en centres de salut, que porten els efectes terapèutics del riure i del joc a dotze hospitals catalans perquè pacients i familiars puguin relaxar-se i superar els moments més difícils, facilitant així la tasca de l'equip mèdic.

Amb la implicació del primer equip i el Museu

La festa gran d’aquesta ONG és la iniciativa 'Un dia de Nassos!', que enguany compta amb un vídeo promocional protagonitzat pel porter del FC Barcelona José Manuel Pinto. En aquesta peça, el gadità anima tothom a posar-se el nas vermell, símbol d’aquesta iniciativa, i a participar en les activitats lúdiques proposades per aquesta ONG.

Enguany, 'Un dia de Nassos!' arriba a la seva tercera edició i se celebrarà el proper 7 d’octubre. Durant aquell dia quatre equipaments lúdics de la ciutat de Barcelona oferiran al públic importants descomptes en les seves entrades i destinaran part dels diners recaptats a l’entitat Pallapupas. Els quatre espais que participen en aquest projecte són: el Zoo de Barcelona, el Tibidabo, el Poble Espanyol i el Museu del FC Barcelona. Les entrades anticipades d''Un Dia de Nassos!' es poden adquirir a www.undiadenassos.org

Descomptes per als socis menors de 15 anys

Tots els socis del FC Barcelona menors de 15 anys podran accedir el dia 7 d’octubre, gratuïtament, a qualsevol d’aquestes instal·lacions. Només hauran de comprar, a l’entrada dels recintes, un nas vermell solidari per 3 euros.

Els recursos obtinguts aquest dia contribuiran a fer possible la humanització de la salut i a donar suport a la tasca de Pallapupas perquè l'atenció als infants hospitalitzats sigui més humana i tan poc traumàtica com sigui posible.