Pinto amb un dels personatges del Super3, durant la gravació del gag. FOTO: TVC

Fruit de l’acord establert entre la Fundació FC Barcelona i el Super3, aquest canal destinat al públic infantil ha convocat un concurs entre els Súpers per gaudir d’un ‘Superdia de futbol’ exclusiu a les instal·lacions del FC Barcelona, que inclourà les activitats i els valors que es treballen al programa ‘Barçakids’ de la Fundació.

El primer equip s’ha implicat en aquesta causa de la mà de José Manuel Pinto, que, recentment, ha visitat la casa de la família del Super3 per preparar la primera de les dues edicions del 'Superdia de futbol', que tindrà lloc aquest mes. El gadità ha participat en un gag, actualment en emissió, amb aquesta peculiar família en el qual dóna a conèixer als súpers l’essència de ‘Barçakids’.

Concurs per gaudir d’un dia de ‘Barçakids’

Des del 14 de gener fins al 3 de febrer, tots els súpers que ho desitgin poden participar en aquest concurs. Per optar al premi, només cal entrar al web del Super3, www.super3.cat, i resoldre un joc molt senzill. Entre els nens i nenes que el superin, sortiran els 15 guanyadors que, el 16 de febrer, podran gaudir del ‘Superdia de futbol’ acompanyats de les seves famílies.

Els guanyadors i els seus acompanyants seran els protagonistes d’una sessió de ‘Barçakids’ a l’entorn del Camp Nou, així com de diverses activitats exclusives a les instal·lacions del Club.

El treball conjunt entre la Fundació FC Barcelona i el Super3 va iniciar-se l’octubre passat amb la instal·lació d’un estand de ‘Barçakids’ a la Festa dels Supers, celebrada a l’estadi Olímpic Lluís Companys. Durant els propers mesos ambdues parts continuaran col·laborant per oferir experiències educatives als espectadors d’aquest canal a partir del projecte ‘Barçakids’.